Met liefde ingepakt en verzonden!
Bestellingen worden binnen 1 - 3 werkdagen verzonden
Producten op maat worden één maal per week verzonden op dinsdag, bestellingen tot maandag 12.00 uur worden meegenomen

OVER MIJN BESTELLING

Je wilt een bestelling plaatsten of hebt dit al gedaan? De meest voorkomende vragen en antwoorden vind je op deze pagina.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We verwerken binnen 1-3 werkdagen jouw bestelling, producten op maat uitgezonderd.
Check altijd goed het verzendadres om foutjes en misverstanden te voorkomen!

Producten op maat worden één maal per week verzonden op dinsdag, bestellingen tot maandag 12.00 uur worden meegenomen. De tegeltjes op maat uitgezonderd: houd rekening met een levertijd van 10 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze alleen wijzigen door telefonisch contact met ons op te nemen: +31618938892.
Indien je niet op tijd contact met ons hebt kunnen opnemen en je bestelling al is verstuurd, dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.
Je kunt het pakket dan retourneren en je geld terugkrijgen! De verzendkosten van een retour zijn voor eigen rekening.

Ik heb mijn gegevens niet goed ingevuld, wat moet ik doen?

Zijn je adresgegevens niet goed doorgekomen of heb je bijvoorbeeld het factuuradres omgedraaid met het verzendadres, dan kun je dit aan ons doorgeven door een mail te sturen naar info@ikpakjein.nl. Vermeld hierin je ordernummer en de juiste gegevens, dan passen wij het voor je aan. Orders die al verwerkt en verstuurd zijn, kunnen we niet meer aanpassen. Voor het onjuist invullen van (adres)gegevens zijn wij niet verantwoordelijk.

Er is iets misgegaan tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Als de bestelling in rekening is gebracht, maar je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je ons een mail sturen naar info@ikpakjein.nl. Dan kijken we even met je mee!

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Oepsie! Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Indien je een beschadigd product ontvangen hebt, stuur ons dan een mailtje naar info@ikpakjein.nl. Vermeld daarin je ordernummer en een foto van het beschadigde product. Wij kijken even met je mee en bedenken een passende oplossing!

Mijn bestelling is niet compleet/verkeerd, wat moet ik doen?

Oepsie! Daar is iets misgegaan. Indien je bestelling niet compleet/verkeerd is, stuur ons dan een mailtje naar info@ikpakjein.nl. Vermeld daarin je ordernummer en een foto van de producten die je wél hebt ontvangen. Ontbrekende producten sturen we gauw na. Verkeerde producten kunnen worden geretourneerd op onze kosten. We sturen een retourlabel mee, samen met het juiste product. Het verkeerde artikel kun je terugsturen in hetzelfde doosje en inleveren bij een pakketpunt of via de brievenbus (als het een brievenbusdoosje is).

Ik wil graag een notitie toevoegen over mijn bestelling, hoe doe ik dat?

Moeten wij iets weten over je bestelling of heb je bijvoorbeeld iets bij besteld? Dan kun je een notitie over je bestelling toevoegen op de betaalpagina. De notitie kan alleen gebruikt worden extra informatie die wij moeten weten over je bestelling, niet voor persoonlijke boodschappen aan de ontvanger. Daar hebben wij ons afzenderkaartje voor die je toe kunt voegen!

Mijn maatwerk tekst past nét niet, wat nu?

Het maximaal aantal leestekens in de webshop staat vast. Daar kunnen we helaas niet te ver overheen gaan, omdat dan de layout verandert. Kom je nét niet uit? Stuur ons dan een mailtje naar info@ikpakjein.nl met daarin de tekst die je zou willen. Dan kijken wij even met je mee naar de mogelijkheden.

Ik wil graag een gepersonaliseerd product, kan dat?

Op dit moment bieden wij een aantal producten op maat aan. We maken lijstjes, buisjes, tegeltjes en (mini)lijsten op maat met een korte eigen tekst of foto.

Ik verwacht een (bevestigings) mailtje van jullie  maar heb nog niks ontvangen, wat nu?

Het kan zo zijn dat ons mailtje in de SPAM inbox is belandt, of dat jouw label nog niet is afgedrukt.
Check dus eerst of dat het geval is! Zo niet, neem dan contact met ons op via WhatsApp +31618938892 of stuur een mailtje naar info@ikpakjein.nl.

Kan ik de (bloemen)lijstjes zelf openen?

Wij vullen de lijstjes met een kaartje en droogbloemen en sluiten het lijstje door middel van een schuifje aan de zijkant. Mocht je de tekst of bloemetjes uiteindelijk willen vervangen door iets anders, dan kun je dat dus zelf doen!

IKPAKJEIN
KvK: 63956640
BTW: NL855468142B01
Vestigingsadres: Nieuwe Kade 15B, 6827 AB, Arnhem
Telefoon: +316 18 93 88 92
E-mail: info@ikpakjein.nl

© Copyright 2015 - 2024 ikpakjein.nl