Met liefde ingepakt en verzonden!
Bestellingen worden binnen 1 - 3 werkdagen verzonden
Producten op maat worden één maal per week verzonden op dinsdag, bestellingen tot maandag 12.00 uur worden meegenomen

LEVERING EN LEVERINGSDUUR

Je wilt iets weten over de levering van jouw bestelling, of het afhalen daarvan? De meest voorkomende vragen en antwoorden vind je op deze pagina.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst proberen wij binnen 1-3 werkdagen je bestelling te versturen. In de tussentijd ontvang jij (geautomatiseerde) mailtjes met daarin informatie over je bestelling.

De producten op maat worden 1 keer per week verzonden, op dinsdag en de bestellingen tot maandag 12.00 uur worden meegenomen.
Voor de tegeltjes op maat kun je rekening houden met 10 werkdagen levertijd. Tijdens de pieken (Kerst, Valentijn, Vaderdag en Moederdag) maken wij de maatwerk producten dagelijks, dus niet een keer per week.

Ik wil graag een bestelling komen afhalen, kan dat?

Je kunt jouw pick-up bestelling ophalen tussen 10.00 – 16.00 uur op onze werkplek aan de Nieuwe Kade 15B in Arnhem. We nemen contact met je op zodra je bestelling klaarligt. Hoor je na twee werkdagen nog niets, dan kun je een WhatsApp berichtje sturen naar +31618938892 of een mailtje sturen naar info@ikpakjein.nl.

Ik wil het pakketje op een bepaalde datum laten bezorgen, kan dit?

Je kunt je pakketje niet op een bepaalde dag laten bezorgen. We hebben wél een stickertje voor op de verzenddoos: dit pakketje mag je openen op…. Je kunt bij elk product dat je bestelt, de gewenste openingsdatum/dag aangeven en wij schrijven dit op het doosje, handig he?

Ik wil iemand verrassen met een cadeau, kan het pakketje direct naar de ontvanger gestuurd worden?

Jazeker! Met liefde versturen we jouw cadeau direct naar de ontvanger. Vink dan: ‘verzenden naar een ander adres aan’. Je kunt je eigen gegevens invoeren bij het factuuradres zodat je een factuur en track & trace link ontvangt en het pakketje kunt volgen. De ontvanger ontvangt geen pakbon/factuur.
Vergeet niet te laten weten dat het cadeautje van jou komt! Voeg een afzenderkaartje aan je bestelling toe, of kies voor een van onze kaarten uit de collectie en maak gebruik van de schrijfservice (+ € 2,-). Wij schrijven jouw boodschap met de hand op het kaartje. Persoonlijker kun je het niet maken!

Waarom kan ik niet naar meerdere ontvangers versturen in een bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk en heeft te maken met de aanmaak van het verzendlabel, de verzendkosten en het behouden van overzicht.
Je plaatst dus elke bestelling apart.

Ik heb een mailtje ontvangen waarin staat dat mijn (brievenbus) bestelling zou zijn bezorgd maar dit is niet het geval, wat nu?

Soms loopt de status van je track&trace bij Cycloon niet helemaal synchroon met de daadwerkelijke status. De brievenbuspakketjes worden vaak al iets eerder als bezorgd vermeld, de pakketbezorger is dan meestal nog onderweg. Geen zorgen, jouw pakketje komt eraan! Duurt dit langer dan 2 dagen, dan kun je contact met ons opnemen via info@ikpakjein.nl. Vermeld in de mail je ordernummer, zodat we makkelijk met je mee kunnen kijken.

Het product dat ik heb gekocht, is in prijs verlaagd. Kan ik het verschil terugkrijgen?

We hebben af en toe leuke acties en kortingen, die worden bepaald door o.a. onze voorraad, de tijd van het jaar en vraag en aanbod.
Helaas is het niet mogelijk om het prijsverschil terug te krijgen.

IKPAKJEIN
KvK: 63956640
BTW: NL855468142B01
Vestigingsadres: Nieuwe Kade 15B, 6827 AB, Arnhem
Telefoon: +316 18 93 88 92
E-mail: info@ikpakjein.nl

© Copyright 2015 - 2024 ikpakjein.nl