Zoek je contact met ons en komt jouw e-mail terug?
Op dit moment hebben wij een probleem met onze mailbox, wij krijgen geen mailtjes binnen.
Onze excuses voor het ongemak. We werken er aan!
Probeer het later nog eens of stuur een berichtje via Whatsapp +31 6 18938892.
Over mijn bestelling
We versturen jouw pakket zo snel mogelijk. We verwerken binnen 1-3 werkdagen jouw bestelling.
Check altijd goed het verzendadres om foutjes en misverstanden te voorkomen!
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze alleen wijzigen door telefonisch contact met ons op te nemen: +31618938892
Indien je niet op tijd contact met ons hebt kunnen opnemen en je bestelling al is verstuurd, dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt het pakket dan retourneren en je geld terugkrijgen! De verzendkosten van een retour zijn voor eigen rekening.
Ik heb mijn gegevens niet goed ingevuld, wat moet ik doen?
Zijn je adresgegevens niet goed doorgekomen of heb je bijvoorbeeld het factuuradres omgedraaid met het verzendadres, dan kun je dit aan ons doorgeven door een mail te sturen naar info@ikpakjein.nl. Vermeld hierin je ordernummer en de juiste gegevens, dan passen wij het voor je aan. Orders die al verwerkt en verstuurd zijn, kunnen we niet meer aanpassen. Voor het onjuist invullen van (adres)gegevens zijn wij niet verantwoordelijk.
Er is iets misgegaan tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Als de bestelling in rekening is gebracht, maar je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je ons een mail sturen naar info@ikpakjein.nl. Dan kijken we even met je mee!
Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Oepsie! Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Indien je een beschadigd product ontvangen hebt, stuur ons dan een mailtje naar info@ikpakjein.nl. Vermeld daarin je ordernummer en een foto van het beschadigde product. Wij kijken even met je mee en bedenken een passende oplossing!
Mijn bestelling is niet compleet/verkeerd, wat moet ik doen?
Oepsie! Daar is iets misgegaan. Indien je bestelling niet compleet/verkeerd is, stuur ons dan een mailtje naar info@ikpakjein.nl. Vermeld daarin je ordernummer en een foto van de producten die je wél hebt ontvangen. Ontbrekende producten sturen we gauw na. Verkeerde producten kunnen worden geretourneerd op onze kosten. We sturen een retourlabel mee, samen met het juiste product. Het verkeerde artikel kun je terugsturen in hetzelfde doosje en inleveren bij een PostNL punt of via de brievenbus (als het een brievenbusdoosje is).
Ik wil graag een notitie toevoegen over mijn bestelling, hoe doe ik dat?
Moeten wij iets weten over je bestelling of heb je bijvoorbeeld iets bij besteld? Dan kun je een notitie over je bestelling toevoegen op de betaalpagina. De notitie kan alleen gebruikt worden extra informatie die wij moeten weten over je bestelling, niet voor persoonlijke boodschappen aan de ontvanger. Daar hebben wij ons afzenderkaartje voor die je toe kunt voegen!
Pakken jullie alles in als cadeau?
IKPAKJEIN zou IKPAKJEIN niet zijn als we niet zouden inpakken, dus: ja, wij pakken het in! Bestel je meerdere cadeautjes?
Wij pakken deze apart van elkaar in en geven met een klein stempeltje aan de achterkant aan, om welk product het gaat.
Sale artikelen worden simpel ingepakt.
Mijn maatwerk tekst past nét niet, wat nu?
Het maximaal aantal leestekens in de webshop staat vast. Daar kunnen we helaas niet te ver overheen gaan, omdat dan de layout verandert. Kom je nét niet uit? Stuur ons dan een mailtje naar info@ikpakjein.nl met daarin de tekst die je zou willen. Dan kijken wij even met je mee naar de mogelijkheden.
Ik wil graag een gepersonaliseerd product, kan dat?
Op dit moment bieden wij een aantal producten op maat aan. We maken fotolijstjes, buisjes en (mini)lijsten op maat met een korte eigen tekst of foto. Elke dinsdag verzenden we de producten die op maat zijn gemaakt, we nemen dan de bestellingen tot en met maandagmiddag 12.00 mee. Heb je meerdere artikelen besteld? Jouw bestelling wordt in één keer verzonden.
Ik verwacht een (bevestigings) mailtje van jullie maar heb nog niks ontvangen, wat nu?
Het kan zo zijn dat ons mailtje in de SPAM inbox is belandt. Check dus eerst of dat het geval is! Zo niet, neem dan contact met ons op via WhatsApp +31618938892 of stuur een mailtje naar info@ikpakjein.nl.
Kan ik de (bloemen)lijstjes zelf openen?
Wij vullen de lijstjes met een kaartje en droogbloemen en sluiten het lijstje door middel van een schuifje aan de zijkant. Mocht je de tekst of bloemetjes uiteindelijk willen vervangen door iets anders, dan kun je dat dus zelf doen!
Levering en leveringsduur
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst proberen wij binnen 2 werkdagen je bestelling te versturen. In de tussentijd ontvang jij (geautomatiseerde) mailtjes met daarin informatie over je bestelling.
Ik wil graag een bestelling komen afhalen, kan dat?
Je kunt jouw pick-up bestelling ophalen tussen 10.00 – 16.00 uur op onze werkplek aan de Nieuwe Kade 15B in Arnhem. We nemen gelijk contact met je op zodra je bestelling klaarligt. Hoor je na twee werkdagen nog niets, dan kun je een WhatsApp berichtje sturen naar +31618938892 of een mailtje sturen naar info@ikpakjein.nl.
Ik wil het pakketje op een bepaalde datum laten bezorgen, kan dit?
Je kunt je pakketje niet op een bepaalde dag laten bezorgen. We hebben wél een stempel voor op de verzenddoos: dit pakketje mag je openen op…. Je kunt bij elk product dat je bestelt, de gewenste openingsdatum/dag aangeven en wij schrijven dit op het doosje, handig he?
Ik wil iemand verrassen met een cadeau, kan het pakketje direct naar de ontvanger gestuurd worden?
Jazeker! Met liefde versturen we jouw cadeau direct naar de ontvanger. Vink dan: ‘verzenden naar een ander adres aan’. Je kunt je eigen gegevens invoeren bij het factuuradres zodat je een factuur en track & trace link ontvangt en het pakketje kunt volgen. De ontvanger ontvangt geen pakbon/factuur.
Vergeet niet te laten weten dat het cadeautje van jou komt! Voeg een afzenderkaartje aan je bestelling toe, of kies voor een van onze kaarten uit de collectie en maak gebruik van de schrijfservice (+ € 2,-). Wij schrijven jouw boodschap met de hand op het kaartje. Persoonlijker kun je het niet maken!
Waarom kan ik niet naar meerdere ontvangers versturen in een bestelling?
Dit is helaas niet mogelijk en heeft te maken met de aanmaak van het verzendlabel, de verzendkosten en het behouden van overzicht.
Je plaatst dus elke bestelling apart.
Ik heb een mailtje ontvangen waarin staat dat mijn (brievenbus) bestelling zou zijn bezorgd maar dit is niet het geval, wat nu?
Soms loopt de status van je track&trace bij GLS niet helemaal synchroon met de daadwerkelijke status. De brievenbuspakketjes worden vaak al iets eerder als bezorgd vermeld, de postbode is dan meestal nog onderweg. Geen zorgen, jouw pakketje komt eraan! Duurt dit langer dan 2 dagen, dan kun je contact met ons opnemen via info@ikpakjein.nl. Vermeld in de mail je ordernummer, zodat we makkelijk met je mee kunnen kijken.
Het product dat ik heb gekocht, is in prijs verlaagd. Kan ik het verschil terugkrijgen?
We hebben af en toe leuke acties en kortingen, die worden bepaald door o.a. onze voorraad, de tijd van het jaar en vraag en aanbod.
Helaas is het niet mogelijk om het prijsverschil terug te krijgen.
Retourneren en garantie
Kan ik mijn bestelling retourneren?
We hopen natuurlijk dat je blij bent met je bestelling! Mocht dit om welke reden dan ook niet zo zijn, dan kun je je bestelling retourneren. Retourkosten zijn voor je eigen rekening. Producten op maat en afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Meld eerst je retour aan via info@ikpakjein.nl en vermeld hierin je ordernummer en reden van retour. Nadat we je retour hebben beoordeeld, kun je je bestelling binnen 30 dagen vanaf de ontvangstdatum naar ons adres retourneren:
t.a.v. IKPAKJEIN
Nieuwe Kade 15B
6827AB Arnhem
Schrijf op een briefje je naam, ordernummer en e-mailadres en stuur dit mee met je retour. Je kunt de producten die retour gaan, met hetzelfde doosje terugsturen via een PostNL afleverpunt of via de brievenbus als het om een brievenbuspakketje gaat. We kunnen een terugbetaling alleen garanderen als het product(en) in originele verpakking en perfecte staat wordt geretourneerd. Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen, nemen wij contact met je op via de mail en zullen wij het bedrag direct terugstorten. Het kan een aantal dagen duren voor het weer op je rekening verschijnt dus houd hier rekening mee.
Let op: omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn, raden we je aan om een verzendbewijs te verkrijgen – als het product zoekraakt, kunnen we hier niet verantwoordelijkheid voor worden gesteld.
Sale producten:
producten die in de sale zijn, kunnen niet worden geretourneerd.
Producten op maat:
Producten die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt, kun je helaas niet retourneren.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te ruilen als je deze al hebt ontvangen.
Als je toch liever iets anders wil bestellen, kun je je ongewenste product naar ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Wat is de garantietijd op mijn aankoop?
We geven twee maanden garantie op onze producten. Mocht er binnen deze tijd een probleem zijn met jouw aankoop, kun je contact met ons opnemen via info@ikpakjein.nl. Om je te kunnen helpen, vragen wij je om het volgende te vermelden in je mail:
– ordernummer
– een duidelijke foto van het product
– een duidelijke omschrijving van het probleem
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!